Mar. 07, 2013

Igår jobbade jag till tre och sen åkte jag och plockade upp Linn. Vi åkte vidare till Ica för att handla inför middagen. Det blev rotfrukter, potatis med färdiggrillad kyckling, sockerärtor och paprika/chili cream fraîche i stekpanna, hur gott som helst!
Hon hjälpte mig att sätta upp tavlorna i sovrummet, jag är så himla nöjd!

Vid tio åkte jag och hämtade Ida från jobbet och så åkte vi hem till mig, låg och pratade lite innan vi somnade.
Kvart i sex stod min storebror och hans kompis utanför redo att åka till Skavsta mot Paris, så jag agerade chaufför och Ida sällskap.
Efter att vi lämnat dem där åkte vi till Ica och köpte lycfrukost. Frallor vaniljyoghurt och färska jordgubbar!
Därefter åkte jag och lämnade in min bil och sen hem och åt och efter det däckade vi i några timmar.
Vaknade till liv vid ett, tog en långpromenad och på vägen hem hämtade vi bilen!

Nu sitter jag på jobbet och äter resterna från min och Linns middag igår, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0