Onsdag.

Idag jobbade jag ett nio timmars pass men det kändes som jag jobbade typ fem timmar. Jag har varit överallt idag och det är då tiden går som snabbast.
Efter att både jag och Ida hade slutat åkte vi förbi min storebror en sväng och sen åkte vi hem till henne.
Vi satt och kollade tågbiljetter och tänkbara vandrarhem i Västerås för en shopping/utgång den 13:e april. Jag känner att jag vill göra så mycket som möjligt innan jag åker så jag hoppas nu att några i alla fall är på!

Imorgon är jag ledig igen, först blir det ett styrkepass på 60 min och sen 18.30 ska jag och Maria gå på ett step-pass på Actic. Jag fick följa med gratis och det kan ju alltid vara roligt att se något nytt. Har inte varit där på hundra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0