Summering av helgen!

Har inte skrivit sen i fredags, jag vet.
Jag fick kramper i magen vid fyra på fredagen och dem släppte inte förrän igår eftermiddag. Det tog cirka tre timmar innan jag somnade då, har nog aldrig haft så ont i magen men är glad att det gick över.

Igår jobbade både jag och Ida till tre, sen åkte vi hem och fixade oss för att sen gå på ssk matchen. Kan inte minnas sist jag var där, det var roligt faktiskt!
Därefter åkte vi tillsammans med Björn och några vänner till honom hem dit och hade förfest innan vi tog en taxi upp till berget.
Vi hade jätte kul så man mår ju som man förtjänar.
Jobbar tyvärr idag också, 15-21... Det känns ju sådär faktiskt haha.

Imorgon klockan tio ska jag vara hos frissan för att äntligen slinga om mitt hår!
Nu tänker jag ligga här i soffan tills det är dags att göra sig i ordning för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0