Började jobba klockan sex.

Började den här torsdagen med att träna tillsammans med ena Malin. Efter det gick vi hem och åt frukost och sen gick vi och solade.

Eftersom det regnat hela eftermiddagen så har jag vikt och hängt upp kläderna snyggt i min garderob och rensat bort lite saker som aldrig kommer till användning här under sommaren som mamma och pappa får ta hem när dem kommer hit den 16-19 juni!
Den 17e och 18e är jag ledig så jag har bokat bord till oss den 17e, ska bli kul att visa dem vart jag jobbar!

Imorgon är jag ledig, enligt yr.no ska det vara fint väder hela dagen imorgon så då tänker vi sola helaa dagen!

En bild från Carros födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0