Ersättare.

När jag var hemma i Sverige senast var jag tvungen att reklamera den enda jackan jag hade med mig, så efter att ha lämnat ifrån mig den i Skärholmen fick jag gå runt i linne och en sjal runt axlarna haha. Eftersom jag inte hade något kvitto får man egentligen inte reklamera men dem gjorde ett undantag så då var jag tvungen att lämna ifrån mig den och jag hittade ingen ersättning för den.
Hade som tur var en annan kavaj med mig.
 
Så igår gick jag en sväng på stan för att se om jag kunde hitta något nu, och det gjorde jag!
Var tvungen att köpa de här shortsen också.
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

äntligen har du en sån jacka :) shotsen var också super fina :) Pussssss <3333

2013-05-26 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0