Idag mår vi nog alla som vi förtjänar, men så värt det!

Klockan nio igår möttes vi upp som tillsammans skulle överraska Carro på hennes födelsedag. Så vi alla stormade in i hennes sovrum med champagne, presenter, ballonger och två smörgåstårtor som en av killarna hade bakat.
 
Efter några timmar där begav vi oss bort till en restaurang som hette Villa Provance för att äta lunch. Vilken vacker restaurang, så mysigt!
 
Vid fyra gick jag, Malin och Malin hem för att vila en stund för att orka hela dagen. Frida som kom från Bergen igår vid tolv gick ner på stan för att möta upp två vänner till henne som är här och hälsar på över helgen!
Tänk er sex tjejer i en trea som ska fixa sig inför fest (de två vännerna bor här över helgen och nu är äntligen Frida tillbaka i Sandefjord på heltid!), blev rätt så trångt men det gick ändå förvånansvärt bra måste jag säga haha.
 
Klockan sex var vi hos Carro för ännu mer drinkar, vin, champagne etc. och en massa frukt! Klockan kvart i nio kom taxin för att köra oss ner till Brygga 11 där vi alla 19 skulle äta tillsammans. Maten var underbar och både Malin och Sarah höll fina tall för Carro. (Sarah är hennes närmsta vän och Malin hennes syster)
 
Efter god mat och en massa mer alkohol gick vi först bort till Pir4 och sen vidare till ett ställe som heter Cactus (det som ligger mitt emot där vi bor som jag visade bild på tidigare) där vissa dansade i fönstren och Carro blev nedsprutad med en flaska champagne!
 
Jag hoppas att Carro är lika nöjd som jag tror jag kan tala för alla när jag säger att alla är väldigt nöjda med dagen. Det var länge sen jag skrattade så mycket konstant.
 
På morgonen hemma hos Carro.
 
 
Systrarna Olsson (Hon till vänster är den som fyllde år) 
 
 
På Brygga 11.
 
 
 
Fina Sarah höll tal för Carro.
På Cactus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0