När karaktären sviker en.

Det är inte bra att vara ledig här, när man får drickspengar varje vecka.
Idag var jag och den ena Malin ledig, och det regnar. Så vad gör vi? Jo vi går och shoppar. 
Visst att jag brukar shoppa hemma, men det var länge sen jag shoppade såhär mycket. 
 
Min ursäkt idag blir att jag alltid velat ha ett par beiga höga skor men aldrig hittat ett par som jag verkligen fallit för, men det gjorde jag idag. Även tröjan är något jag velat ha länge, och självklart hittade jag en också. 
Den vita toppen köpte jag på second hand för 40:- så det var ju inte hela världen.
 
Nu är det slutshoppat, pengarna jag tjänar fr.o.m. nu går till att renovera min lägenhet hemma. De pengarna jag shoppat för nu är mina svenska och den dricksen jag fick i veckan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0