På hemmaplan.

Jag kom till Södertälje vid ett i måndags, då plockade Linn och Emelie upp mig och sen åkte vi ner till stan för en lunch på Milano.
Därefter åkte jag med dem ut till Ica för att hälsa på men mest för att få träffa min älskade Ida <3
Senare åkte jag hem till mamma och pappa för att äta middag med dem, storebror och Vendela. 
 
På tisdagen åkte jag, Linn, Maria och Ida upp till Skärholmen en sväng och därefter åkte vi hem till Ida och tog igen ännu mer förlorad tid.
 
Igår började jag dagen med att åka till Xcenter i Tumba för att skriva intagningsproven.
Det första var ett matematik prov, det andra ett kommunikationsprov där jag och en annan sökande skulle argumentera emot varandra om pensionssparande, jag var för och tyckte att det gick väldigt bra. Det sista var ett läs&skrivförståelse prov där vi fick ett pm om TeliaSonera som vi skulle läsa och sen sammanfatta vad vi läst utifrån sex frågor. 
Under midsommarveckan kommer jag kunna logga in och se om jag blivit antagen eller ej. Nu har jag gjort vad jag kunnat så nu får det bära eller brista. Vill detta så mycket!
Efter det plockade jag upp Emma och körde henne till jobbet så vi hann prata lite i alla fall. 
Sen åkte jag hem till Linn och åt lunch och senare åkte jag förbi Madde och Sofie en sväng och sen hem till Ida då Linn skulle träffa mamma. Vi gick ner på stan och åt middag, mysigt avslut.
 
Det har varit kul att vara hemma men samtidigt väldigt påfrestande. Jag ville vara överallt hela tiden och ville ge alla lika mycket tid som ville träffa mig men det var såklart omöjligt. 
Nu när jag kom hem föll jag ihop i soffan. Jag som trodde de här dagarna hemma skulle bli en minisemester men det var allt annat än det, hjärnan har gått på högvarv varje dag. Jag är i alla fall jätte glad för att ha träffat alla fina hemma, nu klarar jag mig ett tag igen men helst av allt hade jag velat packa ner dem i min väska och tagit med dem tillbaka hit haha.  
 
Jag har även träffat en väldigt fin person nu när jag varit hemma, en person jag träffade strax innan jag åkte hit. Vi kunde ju haft bättre timing än såhär men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig och det är ju verkligen jätte tråkigt men jag tror jag pratar för oss båda när jag säger att vi haft det mysigt den tiden jag var hemma i alla fall :)
 
Fick ett jätte fint armband av mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0