Parkhäng.

Tio minuter innan jag skulle börja kommer Malin inspringandes i omklädningsrummet och säger att jag inte behöver byta om för att det är så lungt. Hon fick sluta så mötte vi upp Malin och Mimmi på en uteservering och åt lunch.
Det var alldeles för varmt för att ha jeans på sig som alla hade så när Mimmi återvänt hem till Sverige gick alla tre Malin hem och bytte om och gick ner och la oss i en park. Idag har vi haft 27 grader och igår hade vi 29. 
Luften är så kvav att man skulle kunna tro att man är i Turkiet haha. 
 
När vi kände oss nöjda köpte vi med oss glass och gick bort till Carro som jobbar på Pir4. 
 
Jag är helt slut och ska gå och lägga mig om ett tag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0