Sängliggande.

Jag mådde verkligen inte bra när jag gick på mitt pass igårkväll. Jag knaprade Alvedon, tog otrivin och halstabletter med jämna mellanrum.
Det går bättre och bättre för var dag som går, börjar lära mig bordsnumrena som är en djungel och jag vet nu vad det är för mat jag serverar haha.
När det var lungt på jobbet igår passade jag på att trycka runt på skärmen där maten&drickan beställs. 
Ska försöka ta lite bilder någon dag när det är lungt. Visa hur saker och ting fungerar!
Idag börjar jag halv fem istället födegen eftersom det första bordet var bokat klockan fem. 
 
Just nu ligger jag och läser en bok som Carolina Gynning har skrivit - Ego girl.
Jag tycker om att läsa böcker, är bara lite ojämn i att göra det, men det är perfekt en dag som denna då man vill ligga i sängen in i det sista!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0