Tankar.

Jag har alltid varit en person som tänker väldigt mycket, ibland kanske lite för mycket. Överanalyserar saker och ting.
Jag är stolt över mig själv för att jag gav mig iväg till Norge. Det är något jag inte ens skulle ägnat en tanke åt för ett år sedan. 
Jag har vuxit väldigt mycket i mig själv det senaste året. Allting startade när jag skrivit under kontraktet för min fina lägenhet. Då påbörjades ett nytt kapitel i mitt liv.
 
Nu har jag bott i Sandefjord i lite över en vecka.
Att säga hejdå till mina fina tjejer och familj var väldigt tufft men när jag väl var framme kändes allting okej. 
Jag åker hem och är hemma mellan den 13:e-16:e maj. Sen i juni kommer mina föräldrar runt när jag fyller år den 15:e, och sen kommer tjejerna hit någon gång därefter. 
Vet inte om jag kommer att ha möjlighet att åka hem något mer, jag skulle vilja åka hem till att min lillebror tar studenten, känns trist att missa det. Får avvakta och se hur jag jobbar runt det datumet.
 
Även om det med största sannolikhet kommer kännas tufft att vara hemifrån emellanåt måste jag påminna mig själv om varför jag är här. 
Dels är det för att lära känna nya människor och få ett miljöombyte men även för att tjäna pengar. Pengar som ska gå till att renovera mitt badrum och öppna upp mellan kök och vardagsrum!
Det positiva med att vara hemifrån såhär är att man inte kan ta vänskap för givet, jag är så oerhört tacksam för mina fina vänner och min fina familj.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0