Underbar dag.

Jag skulle egentligen jobbat kväll idag men eftersom det var så lungt så behövde jag inte det.
 
Jag började dagen med att gå upp till Tilda och spendera lite soltid på deras gigantiska balkong. 
Efter ett tag blev vi rastlösa och gav oss ner på stan för en sen lunch och lite shopping.
Därefter gick vi bort till jobbet för att slå oss ner med resten av tjejerna och dricka lite vin och äta något. Det var nästan vindstilla och solen sken. Underbar dag att vara ledig på.
 
Fick första dricksen idag också, var bra mer än vad jag trodde det skulle vara eftersom det inte varit jätte mycket att göra. 1300:- fick jag!
 
Här är det jag shoppade plus en vit vanlig tubtopp. 
Byxorna är khakigröna respektive korallfärgade!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0