Vardag, men ändå inte.

Blev några inlägg idag men kände att det var en del jag ville skriva om.

När jag och Tilda satt nere på Brygga så pratade vi om allt.
Hur annorlunda allting är här om man jämför med hemma. Att det är vardag men ändå inte.
Vem går ner till en restaurang mitt i veckan för att bara äta en dessert hemma? Istället för att alltid gå till ett fik som man gör annars.

Nu känner jag verkligen att det här är mitt hem, och det här är staden jag faktiskt bor i.
Även om jag saknar alla mina nära där hemma så är jag så glad för att ha träffat alla fina människor här. Alla är så lätta att ha att göra med och jag stormtrivs verkligen!

Även fast jag kommer jobba hela sommaren så känns det ändå som jag har semester på något vis, semester från livet hemma med alla vanliga rutiner.
Jag är så glad för att jag verkligen kommit hit, känner redan hur jag förändras som person och ser saker från ett helt annat perspektiv, på ett bra sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0