Vilket långt inlägg det blev.

Igår började jag jobba klockan tolv och det var full fart från tolv till nio. Jag, Malin och Tilda skulle egentligen slutat åtta men i den här branschen duger inte frasen "jag slutar nu, och tänker gå hem". Alla är ett team och alla hjälper alltså varandra. När man väl är inne i de här ruscherna så tänker man inte på vad klockan är och det är kanske lika bra, man kör till det lugnat ner sig.
 
Efter att vi tre slutat igår gick vi förbi McDonalds efter att inte ha ätit mer än en varsin frukt sedan klockan elva. Sen gick vi hem, fixade till oss och gick sen upp till Tilda och drack vin och vid ett gick vi ner en sväng till ett ställe som heter Pir4. 
Ett ställe på en flytbrygga där man kan ta sig något att dricka och bara umgås!
 
Idag jobbar jag 14-22 enligt schemat men söndagar brukar vara rätt lugna så vi får väl se! 
 
Fem imorgonbitti går tåget härifrån Sandefjord till Oslo och sen halv åtta går tåget hem till södertälje!
Ser SÅ mycket fram emot att träffa alla mina nära! 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Och vi ser fram mot att träffa dig med 😌❤

2013-05-12 @ 11:36:30
URL: http://linnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0