Det börjar dra ihop sig.

Det slutade med att jag var ledig idag då det var så pass lite bokat! 
Jag gick upp till Tilda och kollade kockarnas kamp och bara myste!

Har börjat kolla på inredning till badrummet och barstolar, bänkskiva osv till öppningen mellan kök och vardagsrum.
Jag Ida och Linn är eniga om det jag föreslagit hittills.

Dem har blir det fyra stycken av, två på var sida.

Det här kaklet tänkte jag göra en bredare rand av i duschen och en bakom handfat och spegelskåp.


Sen blir det något enklare vitt kakel på resterande yta av väggar och golv, kan hända att jag väljer ett vitt kakel till väggarna och sen en annan vit design på kakel till golvet!



Det är så kul att börja kolla runt på olika alternativ, återkommer med bilder på inredningen till badrummet när jag kikat lite mer på det. 
Med det säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0