Hemma i Sverige.

Resan hem igårmorse gick bra, jag sov nästan hela vägen hem. Det värsta var bara att släpa den väskan, även om den har hjul så var den galet tung, jag har på riktigt träningsvärk i armarna idag haha.

När jag kom fram var Linn och Ida där för att hämta mig. Vi åkte bort till Nancys vid mig för en lunch, sen gick vi upp i lägenheten för att lämna alla saker jag hade med mig hem. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och hängde ett tag innan det var dags för Linn att åka till jobbet. Då åkte jag och Ida bort till Din Bil och provkörde en Volkswagen Polo. Väldigt fin och skön att köra!

Därefter åkte vi till Ica Maxi och handlade lite till kvällen. Sen låg vi bara i soffan och pratade och tog igen förlorad tid.

Titta bara vad stor den är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0