Konsten att hålla sig vaken nästan ett dygn.

Har haft en superbra kväll med fina kollegor! Vi började kvällen med sushi och vin på jobbet (ja, jag börjar lära mig att tycka om sushi!)
Därefter gick några av oss till ett uteställe för en drink.
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli halv fem för då ska jag gå bort till tåget. Vågade inte gå och lägga mig och riskera att försova mig. Kommer ju kunna sova på tåget!

Nu får jag sitta upp och titta på tv innan det är dags att gå!
Kommer att bo hos Ida de dagarna jag är hemma och eftersom hon inte har wifi kommer uppdateringen bli dålig.


Ser inte fram emot att släpa den här nerför trappen strax... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0