Spännande att åka tåg med en resväska som typ är större än mig själv.

Igår var vi på bio och såg Detektiv Downs. Det var alltså en kille med Downs syndrom som var detektiv, väldigt rolig!

Idag börjar jag inte förrän vid 6-7 då det inte är så mycket bokat. 
Det kommer en stor tvkändis till oss ikväll, han sitter med i juryn i bl.a. Masterchef Norge!

Åker hem en sista gång innan jul då jag flyttar hem permanent. Jag måste ta med så mycket som möjligt hem den här gången, så därför blir jag tvungen att ta den stora resväskan hem nu. Ska åka bil med Frida hem den 21a december så då är det inte säkert att den får plats i bilen så därför måste jag ta den med mig nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0