Bartender för en period.

Idag har det varit en väldigt hektisk dag för min del på jobbet.
Jag hade hand om tio personer som är ganska betydelsefulla här i Sandefjord. Dem spenderar mycket pengar och återkommer med jämna mellanrum.
De här herrarna dricker inte bara öl utan massor av drinkar också.
Eftersom vi inte har någon bartender på SMAK som vi hade hela säsongen på brygga, har jag fått agera bartender en hel del.
Jag upptäckte att jag tyckte det var sjukt kul, kanske ska det bli mitt framtida yrke? Haha nej då, men det är alltid kul att pröva på nya saker! 
Med det säger jag god natt, imorgon blir det raka vägen till gymmet när jag vaknat!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0