Fredag.

När jag och Malin kom hem från jobbet idag efter tolv hade Frida gjort en jätte fin tårta till henne då hon fyller år imorgon! 
Nu när Frida och Kasper är tillbaka i stan har vi fått flytta runt bland sovplatserna. 
Frida och Kasper sover i dubbelsängen och jag och Malin turas om med att sova bakom soffan och i det andra rummet! 
Det är lyxigare att sova bakom soffan eller i det lilla rummet nu för det är mycket skönare madrasser på de andra ställena!
Jag och Malin har sovit tillsammans i en hel månad nu så kommer kännas ganska konstigt att inte vakna bredvid henne mer haha!

Nu är det dags att sova, blir en lång dag imorgon.
Först träna i vanlig ordning. Sen jobbar jag från ett i cafeet och sen från fyra i restaurangen. Efter att vi slutat om vi blir klara i skaplig tid ska vi ut på ett uteställe där det är svenskt tema med svenska priser och svensk dj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0