Bra helg!

Kvällen igår blev väldigt bra efter vissa omständigheter. 
Vi började några stycken hemma hos Erik, vi spelade beerpong och självklart vann mitt lag! Jag var den som avgjorde segern haha.
Vid tolv gav vi oss ut, vi var på flamingo och jag och Ida var inte hemma hos henne förrän runt fyra.

Idag har jag hängt hemma hos Emma, nu har jag varit hemma och ätit tacos tillsammans med familjen.
Vilar en stund i soffan innan jag ska ge mig iväg en sväng igen.
Åker tillbaka till Norge imorgonbitti, ska bli skönt att komma tillbaka i rutinerna igen!

Idag var sista dagen jag träffade Emelie på kanske ett år då hon flyttar till Australien om en månad. Känns overkligt men är så stolt över henne och jätte glad för hennes skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0