Lugn onsdag.

Idag började jag dagen med att cykla bort till Stamina (gymmet här) på Framnes som ligger på andra sidan hamnen för att teckna nytt avtal för mitt gymkort. Körde lite övningar innan jag cyklade tillbaka igen.

Jag och Malin började fyra idag tillsammans för att jag sen ska kunna öppna själv.
Det var bara ett sällskap på sexton personer bokat idag så vi behövde inte vara tre så jag gick hem redan vid sju.
Bäddade ner mig i soffan och såg Kyss mig och Burlescue, Burlescue är en av de bästa filmerna jag sett på länge!

Nu är det dags att sova, imorgon blir det träning igen innan det är dags för jobb!

God natt!

Bjuder på en bild från den fins kyrkogården här i stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0