Städryck.

Första dagen på nya jobbet igår gick superbra!
Jag klarade mig ganska mycket själv och deras rutiner sitter snart.
Det känns jätte bra att jobba ihop med världens bästa Malin och Silje, dreamteam!

Igår innan jag började jobba fick jag ett riktigt städryck.
Jag började med att stoppa alla delar ur kylskåpet i diskmaskinen, sen skrubbade jag rent det och slängde en massa saker.
Likadant gjorde jag med frysen.
Sen tog jag tag i skafferiet. Jag tror aldrig att det blivit rensat där någon gång, jag slängde tre kassar med saker som gått ut i datum.

Idag har jag skrubbat hela duschen. 
Vi har inte haft belysning i trappen upp till lägenheten sen jag flyttade in (fanns säkert inte långt innan det heller haha) 
Så idag tog jag mig i kragen och gick och köpte det, köpte även nya lampor till spisfläkten!
Så nu kan man både se när man kommer hem och det är mörkt, och även när man lagar mat haha!

Jag börjar fem idag med. 
Hittade köttfärs i frysen så den har jag tillagat och nu precis ätit lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0