Tack för en fantastisk sommar Brygga 11 '2013 teamet!

Vi hade en superbra sista dag ihop igår. Vi möttes klockan nio nere på jobbet för att städa hela restaurangen, vi var klara vid två och då åt vi pizza innan det var dags att åka till Larvik för att checka in på spat.
Vi började med några timmar där inne innan det var dags att göra sig i ordning för en tre-rätters middag.
Fina Malin hade gjort "årets" till var och en av oss. Hon skrev då en liten kommentar och sen ett ord som beskrev en under säsongen på ett snäckskal.
Hon lyckades väldigt bra och alla skrattade och kunde gott och väl känna igen sig i det man blivit tilldelad!

Efter middagen gick vi upp till baren för drinkar och sen fortsatte festen på ett av hotellrummen.
De flesta av oss gick och la oss vid halv fem och de flesta av oss har mått som vi förtjänat idag haha.
Några av oss började morgonen idag med en fantastisk frukostbuffe och sen ytterligare några timmar i spat innan det var dags att checka ut!

Jag har haft en så fin sommar tillsammans med alla på Brygga 11, jag är så glad för att jag beslutade mig för att åka till Norge.
Jag tror inte riktigt att man förstått än att man inte kommer se de flesta man sa hejdå till idag något mer. Känns väldigt sorgligt och konstigt.

På onsdag kväll åker jag hem till Sverige för nästan två veckors semester för att sedan påbörja nästa äventyr! Kommer att skriva ut vad jag ska göra vilken dag som helst nu, allt känns jätte rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0