Ibiza 2014.

Då ska vi se vart jag ska börja.
Verkar som att jag skrev rätt tätt inpå innan vi åkte.

Vi hade en jätte bra resa med massa sol, bad & fest. 
Dessvärre blev Ida sängliggandes i två dagar och blev inte helt återställd där nere, hon drabbades av något typ av magvirus visade det sig när vi kom hem och hon fick gå till läkaren. 

Att se David Guetta live är förmodligen det mäktigaste jag varit med om. 

På Bora Bora stranden flög planen så lågt att dem skuggade solen!

En kväll blev det ingen middag ute utan vi köpte hem lite tapas liknande istället.


















Det var svårt att få en bra bild men det här är en ö vid Ibiza som heter Formentera. Jag och Emelie var ut med båt dit en dag. Tyvärr fick inte Ida uppleva det då det var en av dagarna hon var dålig.




David Guetta live, synd att man inte kan lägga upp videos, bilderna är inte lika bra.









Sjukaste privat ägda båtarna jag sett.


På flygplatsen fanns en lounge club skapad av David Guetta och en till, det är inte varje flygplats som har en club!



Tack tjejer för en fantastiskt resa, synd bara att tiden går så galet fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0