Tillbaka i Sandefjord.

När vi kom hem från Ibiza hade jag två dagar kvar innan det var dags att resa tillbaka till Sandefjord. 
Jag träffade familj och vänner så mycket jag hann med. 
Vill bara att alla ska vara här hos mig, själva Södertälje är jag bara glad för att la lämnat efter mig än en gång.

Älskade Vendela.

Det bästa med att bo hos mamma och pappa någon dag (annars bodde jag hos Ida) är att frukosten alltid är så brutal! 






På måndagen efter nio timmars resa på grund av förseningar gick jag och C ut och åt en fyra rätters middag på Brygga 11.






På tisdagen var det dags att börja jobba igen. Det känns att man haft semester, man är inte helt med i matchen än haha.

Idag blir det en lunch vid tolv med ett gäng innan det är dags för jobb klockan fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0