Lördag.

Första dagen på jobbet igår var tuff men på samma gång väldigt kul!
Det är massor av saker att ta in, men ge mig några veckor så ska det nog sitta!
Jag åt lunch tillsammans med några från jobbet på AXA, trevligt att lära känna dem bättre!
Efter att jag slutat klockan fem åkte jag och Emelie tillsammans ut till Jonna i Järna där även Ida och Maria redan var. 
Vi åt middag, bastade & badade i snön och åt fruktsallad.

Idag var det aerobic, lika kul som vanligt!
Egentligen skulle Björns kompis komma nu och måla väggen för att sen kunna tapetsera imorgon men han fick förhinder så målningen blir imorgon och tapetseringen någon gång under kommande veckan.

Nu tänker jag vila en stund, senare kommer ett helt tjejgäng hit för tjejsnack och vin, sen får vi se om vi fortsätter kvällen ute någonstans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0