Fredag & lördag.

Jag slutade redan vid två igår eftersom det var så lugnt i cafeet. Det är alldeles för varmt för att vara inne i stan, alla är på olika stränder runt omkring här.

När Björn och hans vän anlänt började vi med en lunch på Smak.
Därefter åkte vi ut och badade för att senare dricka några drinkar på bakgården där dem bor när dem är här.
Vid halv nio var det djaa för middag på Brygga 11. Räkor & rosevin.
Senare på kvällen gick vi en sväng till Pir & Brygga Bar.

Idag började vi med en brunsch innan vi tog oss ut till stranden igen!
Klockan sex var det dags för mig att jobba. Vid sju tiden kom dem ner och åt hos oss!
Just nu är dem i staden bredvid och festar. Jag erbjöd mig att hämta dem i natt, annars kommer dem väl aldrig tillbaka haha.

Imorgon blir det stranden hela dagen. Senare ska jag säga hej då till en som flyttar hem till Sverige, jätte trist.

Nu har jag lite mer en två veckors semester. Känns helt fantastiskt!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0