Lång resväg och födelsedagsfirande!

Igår åkte jag och Sandra tillsammans hit till Sandefjord.
Vi var framme klockan fem och då var det snabba ryck hem med väskorna och fixa till sig och därefter bege sig ner till Pir där det var pyjamasparty och födelsedagsfirande för mig och Malin.
Det var en väldigt lyckad kväll!

Idag har jag tecknat ett mobilabonnemang som gör att jag får 1gb surf, skickar sms och ringer gratis till både Sverige och Norge för 199kr/mån utan bindningstid! Synd att jag inte kände till det här sist.
Abonnemanget är från Tele2 som jag har hemma vilket gör att jag kan använda min egna telefon, klockrent!

På kvällen var jag iväg till en camping mellan Sandefjord och Larvik där farmor och farfar var och hälsade på bekanta. Sjukt att dem var här precis just nu!

Här är några bilder från campingen, så fint!



Måste bara visa en sak. Vad är oddsen på att jag och Sandra har likadana väskor? Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0