Lång sammanfattning.

Ojoj nu var det ett bra tag sen sist igen.

Sandra hemifrån vad här och hälsade på mellan fredag-måndag förra veckan.
På fredagskvällen hängde vi bara hemma i soffan och pratade ikapp förlorad tid. På lördagen åt vi lunch tillsammans med Frida och Tilda innan det var dags för mig att gå in och jobba.

På söndagen fyllde Malin år så då var vi hembjudna till henne på mat och vin. Slutade med att allt som allt drack vi vin mellan tre och cirka tre haha.

På måndagen åkte vi tillsammans hem till Södertälje. Det känns som jag hann med en hel del. Jag hann träffa farmor och farfar, gå på bio och se Annabell samt slinga och klippa håret!

Det var helt underbart att få träffa alla mina fina vänner och familj igen, varje gång jag kommer hem så inser jag hur mycket det verkligen är jag saknar dem. 
Som tur är är det bara cirka en och en halv månad kvar till jag får träffa dem igen och då blir det en längre tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0