Queen M helsar

Hej alla mina fans. det har värt en kul helg med besök av mamma och pappa. 
Vill att alla ni mina fans skal få treffa dom två killarna som betyr mest för mig, den ena er Christopher min kille, det hele börjada för litt over et år sen i slutet av juli sen men mest som et one night stand grej men så når jag flyttade tilbaka i juni så slutade vi med one night stands, och börjada ha sex nesten varje dag i stallet. Den andra er Håkon, han er norges svar på Håkan Hellström, inte bara er han jattetravlig med också en veldig bra vän og sambo, lite tokig men det gillar jag för jag själv er jo egentligen ganska tråkig efter jag slutade med one night stands. men tilbake på Håkon han borde ni alla komma och helsa på, hadde det inte varit for at jag har en så god vän så hadde jag nog inte flyttat tilbaka til Sandefjord.
 
<3333<3333 puss och kram alla mina fans
queen M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0