Inte alltid som man tänkt sig.

I måndags kom Ellinor hit, en tjej jag jobbade tillsammans med på ICA Maxi för att provjobba hos oss.
Hon skulle egentligen varit här till på lördag men hon väljer idag att åka hem.

Jag förstår henne till hundra procent.
När jag flyttade hit var det väldigt tufft de första veckorna, hade jag varit här och provjobbat innan jag flyttade hade jag nog möjligen tagit samma beslut som henne.
Det är tufft av henne att resa hit dagen efter att jag bett henne komma, medan jag hade flera månader på mig att förbereda allt.
Det är i alla fall bättre att ångra nåt man gjorde än nåt man inte gjorde!

Idag börjar jag jobba klockan fyra, innan dess tänker jag inte göra många ansträngningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0