Återförening i Kristianstad.

Vid elva igår anlände jag till Kristianstad där Tilda och Jossan mötte upp mig.
När jag fick syn på dem fick jag tårar i ögonen, men ändå var det som att vi setts dagen innan!

Vi började med en kaffe på en uteservering (det var 15 grader och sol här igår). Därefter strosade vi runt lite i butiker och käkade lunch innan vi begav oss hem till Tilda.

Vi kollade på massa gamla bilder från Norge och drack prosecco innan det var dags att åka in mot centrum igen för middag på en super fin restaurang.
Efter det gick vi till ett ställe där man kunde sitta ute mellan två hus som hade pressening som tack och infravärme, kändes som det var sommar!

Tilda bjöd och hade självklart det största glaset, som vi skrattade åt detta.

Jag och Tilda på restaurangen.


Vid tolv kastade vi in handduken och tog bussen hem. Idag finns ingen plan så vi får se vad som händer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0