En helg i Kristianstad.

Jag och Tilda hade en jätte mysig dag igår. När Jossan skulle åka gick vi och handlade inför eftermiddag/kväll.

Vi drog ut bäddsoffan, började med att se "En blomma i Afrikas öknen", den filmen är så bra men så hemsk.. 
Till middag gjorde vi bakad potatis med kycklingcurry röra! 
Lite senare blev det ost och kex framför film nummer två som blev "The Vow", tänk om det som händer i den filmen skulle hända en själv eller någon annan i ens närhet? Att man glömmer bort allt? 

Nu har vi precis ätit frukost och jag ska snart knata mot tåget för att bege mig hem. Jag har haft en underbar helg och jag är SÅ glad för att jag verkligen tog mig hit!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för helgen bästis ❤️

2015-11-09 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0