Lördag.

Igår hände det inte mycket förutom att springa upp och ned i tvättstugan.

Idag var jag en sväng med mamma till Moraberg, dem skulle köpa en surfplatta så jag var med som moraliskt stöd. Jag tittade även på tvättmaskin och torktumlare, blev sugen på att köpa dem redan nu för det var 20% rabatt på just dem jag ville ha, men beslutade mig för att vänta till mellandagsrean.
Efter att ha lämnat av mamma åkte jag upp till Skärholmen för att lämna tillbaka en tröja, passade på att få hjälp med att sätta dit ett nytt extra glas på telefonen på Kjell&Company också.

Väl hemma bäddade jag ned mig i soffan framför Johan Falk.
Vid fem tiden åkte jag och plockade upp Chris vid tåget och sen åkte vi ut till hans föräldrar där även hans syster och två barn var!
Nu ligger vi nedbäddade i sängen framför datorn. 

På tisdag ska jag och Sandra ses, efter alldeles för lång tid <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0