Än finns det hopp om mänskligheten!

Gårdagen började bra men slutade desto sämre. 
Jag gick för att köpa lunch på Nancys här borta vid mig, påväg tillbaka lyckas jag tappa min korthållare med körkort, bankkort osv. 
Det värsta var att jag hade mitt SL kort där i som jag i söndags laddade med en ny månad för 790kr.

Imorse chansade jag och ringde ned till hittegodsavdelningen hos polisen, dem hade såklart inte fått in något för vad är ens oddsen för det?

Jag åker ut till farmor och farfar och äter lunch och är där tills det är dags att börja bilfärden mot jobbet. När jag är i Södertälje händer det sjukaste, hittegodsavdelningen ringer mig och berättar att en man varit och lämnat in den, och allt är kvar!!!
Jag fick numret till den här underbara människan, erbjöd hittelön men det ville han inte ta emot, han var bara glad att jag ringde!
Att det finns ärliga människor vet man ju, men såhär ärliga trodde jag inte! 

På promenad i skogen med farmor och Märta!

Nu ska jag sova, imorgon jobbar jag 7-14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0