Äntligen har vi fått tillträde till huset.

Den här dagen blev väldigt intensiv. Bestämde mig för att tvätta mellan 7-12 idag för att ha torsdagen om det dyker upp mer saker som behöver tvättas.
Klockan ett var jag på Länsförsäkringar för att få hjälp av mäklaren att fylla i deklarationen. 
Klockan tre var vi och fixade klart det sista på banken i Gnesta och fick nycklarna. Vi åkte förbi huset en sväng efteråt förstås, det är svårt att ta in att det nu är vårt hus, kommer ta ett tag att vänja sig.
Jag och Sandra var en sväng till Ikea efter att vi var klara. När jag kom hem väntade havskräftor och färska räkor som Chris köpt med från jobbet för att vi skulle fira lite.

Imorgon ska jag vara i Gnesta halv åtta och möta upp målaren, sen följer möte med Anticimex och Telia och sist men inte minst jobb mellan 16-21.

Dags att sova så jag orkar hela dagen imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0