Då var man Gnestabo.

Oj vilken helg!
Har verkligen inte haft tid eller lust att uppdatera bloggen.
I lördags klockan tio startade flytten från lägenheten. 
Allt rymdes i en last, och när vi hade lastat ur allt åkte Chris och hans pappa direkt och hämtade soffan!
Vi var åtta stycken som hjälptes åt att montera ihop möbler, sätta upp gardiner, lampor och plocka in saker i alla skåp.
Chris hade fått en julklapp av sin systers kille för att gå på Galantis i Stockholm så mamma stannade kvar när alla åkte och sov över. Jag åkte och hämtade pizza, och så satt vi i soffan och pratade och drack vin ett tag innan vi fixade några saker till.
Klockan elva checkade vi ut, jag somnade i stort sätt direkt när jag la huvudet på kudden.

Jag överdriver inte när jag säger att vi nästan plockat upp alla kartonger och fått nästan allt på plats. Linn och Ida bla var rätt chokade över detta haha.
Igår var tjejerna över och utforskade vårt nya hem. 
Vi tog en lång promenad, gick förbi Linn och hämtade lite blueray filmer och kopplade in antenn sladden i tvn för att i alla fall ha något tills internet och tv blir påkopplat från bredbandsbolaget.

Idag börjar jag på mitt nya jobb. Mycket nya intryck på en gång men jag får mjukstarta och jobbar idag 10-17. Är lite nervös och tycker det är spännande på samma gång såklart!

Jag lägger upp för och efterbilder när målare Tomas är färdig med de två sista rummen på övervåningen, han har sagt att det kommer vara färdigt idag!

Nu ska jag försöka sova en stund till innan Tomas kommer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0