Effektiv dag.

Dagen började med överskrivningen av min lägenhet på nya ägarna. Trodde det skulle vara jobbigare/konstigare än var det var men antar att det har att göra med att det känns rätt med huset.
Efter det tog jag en sväng på stan, hämtade ut nya p-piller, köpte ett par ljuslyktor och lite nödvändigheter innan jag fortsatte upp till Ikea. 
Jag tror aldrig jag åkt till Ikea själv innan, men det var faktiskt väldigt skönt att få strosa runt själv och stanna upp på avdelningar och verkligen tänka efter ordentligt.
Jag kom hem med lådinredning till besticken, avfallshink med lock och en extra utan till påsarna.
Blommor till gästrummet, skohylla, en byrå till hallen, badrumsmatta till övre badrummet, ringar till att hänga upp duschdraperiet och lite andra små saker.
Direkt när jag kom tillbaka till Gnesta åkte jag upp till Linn där även Emma var och Ida kom förbi lite senare. Alla karlarna var på hockey!
Nu är jag hemma och har placerat ut alla nya inköp.
Snart är allt så gott som klart (just nu men kommer ju helt säkert komma på nya saker att göra haha) så då lovar jag att lägga upp för och efter bilder. Vi har det så fint här hemma, älskar mitt nya hem..

Den här funderar jag på att sätta i taket i trappen, tycker den är cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0