Första dagen på nya jobbet.

Magkänslan jag haft för att börja jobba i Vagnhärad hade rätt, som den oftast har. Jag har haft en jätte bra första dag på nya jobbet, har gjort lite av allt som jag är van vid.
När jag kom hem vid kvart över fem var Chris föräldrar här och skruvade upp lampor, gardinstänger och kopplade in tvättmaskin & torktumlare. 
Eftersom Tomas blev klar idag har vi även ställt gästsängen på plats och flyttat in hans dator m.m till hans "spelrum". 
Nu ska jag bara stryka gardinerna som är kvar och hänga upp dem, sen är det någon mer lampa som ska upp och några kartonger kvar att gå igenom, sen är det klart!

Vid halv åtta kom Jim, Ida och Lucas förbi på fika. Ida hade bakat en supergod kaka och köpt blommor men glömde förstås ta kort haha.

Nu ska jag försöka sova, karln sussar bredvid mig. 
Den här lampan ska klickas hem till vardagsrummet inom kort. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0