Onsdag och tre dagar kvar till flytt.

Även idag blev en dag ute i Gnesta. Jag var förbi Linn en sväng innan tvättmaskin&torktumlare levererades vid två. Jag hade beställt hemkörning till tomtgräns men budkillen hade lite tid över så han var super snäll och lyfte in dem i huset, och in i tvättstugan! 

Jag var hemma vid tre och kröp då ned under täcket framför en serie. Karln kom hem nyss och ikväll blir det kolgrillen till middag!

Imorgon ska jag tvätta det sista som behövs samt tvätta bilen. Ida tipsade om att köra in i en automatisk biltvätt och eftersom det är så sjukt tråkigt att tvätta bilen i det här vädret tänker jag testa få den tvättad så. 
Klockan fyra är det dags att åka mot näst sista arbetspasset i Huddinge.

Det här med att hitta den perfekta byrån till hallen, tror kanske att jag hittat den nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0