Onsdag&torsdag.

Igår vid elva åkte jag in till Södertälje och mötte upp Jennifer för en fika. Därefter åkte jag ut till Moraberg och köpte en stor matta till Chris spelrum för att ljudisolera litegrann i alla fall. 
Jag var även in på ÖB och hittade där en ljuslykta som jag hängde i vardagsrumsfönstret som varken har fönsterbräda eller gardiner för att fylla ut.
I Järna stannade jag på Clean car för att tvätta bilen, när jag kom hem körde jag upp den till huset och damsög och torkade listerna. 
Till middag blev det enbär och pepparkryddad ryggbiff med egengjord potatis sallad!

Nu på förmiddagen tog jag och tjejerna en sväng ut i solen. Om ungefär en halvtimme ska jag åka mot jobbet och köra 14-21.00.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0