Tre dagars uppdatering.

Dålig uppdatering från min sida. 
I torsdags jobbade jag dag, direkt efter jobbet åkte jag in till Södertälje, åkte ut till Moraberg en sväng innan jag åkte hem till mamma och pappa och åt middag. Runt halv nio åkte jag och hämtade Chris vid tåget. 
Igår började jag med att styra upp i klädkammaren i vårt sovrum, och tog sen en promenad med Linn och Ida.
Därefter var det dags för jobb mellan 14-21.

Idag jobbade jag 8.30-15 och ligger nu nedbäddad i soffan.
Chris jobbar bar inne i Södertälje ikväll så han sover över hos en vän eftersom tågen inte går så sent så ikväll är jag all by my self men det går bra det med, ibland haha.
Imorgon vid fem tiden kommer Linn och Chrille över på premiär grillning. Blir en bra alla hjärtans dag.

Klädkammaren är väldigt rymlig, nu har jag bara lagt upp/hängt alla kläder. Kommer säkert komma på hur man kan göra det ännu bättre med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0