Vilken dag.

Den här dagen har bokstavligen gått i ett.
Halv sju imorse var jag på krauta för att hämta färgprover och överlämna dem till målaren. Vidare ut till Gnesta för att möta upp Tomas (målaren). Runt nio kom Anticimex och gjorde Försäkringsbesiktningen och halv elva var det möte med Telia.
Efter detta tog jag Ida och Linn en promenad och vid halv två åkte jag Ida och Lucas in till Södertälje och medan Ida var inne hos tandläkaren passade jag Lucas. 
Pricken över iet var att jobba 16-21, jag är helt död men ändå fortfarande uppe i varv. Hoppas jag kan somna skapligt i alla fall för imorgon ska jag vara tillbaka i Gnesta klockan nio och invänta tvättmaskin&torktumlare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0