Ett nytt kapitel i mitt liv.

Det är mycket som sker just nu. 
Om tre veckor flyttar vi och packandet är i full gång här hemma.

Igår skrev jag kontrakt med en ny butik, i Vagnhärad och jag börjar den åttonde februari. Självklart hade det optimala varit att bli anställd i butiken i Gnesta men det här förkortar ändå min resväg till jobbet med ungefär 45 minuter. 
Då butikerna hör ihop kan jag jobba extra i båda, kontraktet är på nästan samma timmar som jag har idag så där förlorar jag ingenting.
Det jag däremot såklart förlorar är alla mina fina kollegor på mitt nuvarande jobb.. Kommer sakna många av dem!
Jag känner mig ändå helt nöjd över mitt beslut, dem är super trevliga i den nya butiken också så tror det här blir hur bra som helst!

Idag ska jag spendera hela dagen tillsammans med Linn och Selma ute i Gnesta. Åker ut vid elva och är där till sent då Chrille jobbar natt. 
Hoppas på att få träffa Maria en stund och se deras hus också för det har jag inte gjort än!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0