Inredningstankar.

Det kan ta tid innan jag somnar på kvällarna just nu, tankarna går i 190 om hur huset ska inredas. 
Det var så skönt att få bolla lite idéer med Linn igår, vissa saker kan tyckas vara struntsaker till exempel vad det ska vara för färg på gardinstängerna.
Då jag har fyra stycken i silver idag, kommer dem få vara i rummen på övre våningen, och så blir det vita på nedre våningen. 
Soffan vi beställt är ljust grå, så jag vill ha en mörkt grå ryamatta. På väggen bakom blir det tegeltapeten på bilden här nedanför.
Lampan tänker jag kan bli riktigt bra i vardagsrummet. Som sagt mycket tankar och idéer blir det, men de här sakerna är så gott som spikade.





Och så funderar jag på om inte den här hyllan skulle göra sig bra i hallen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg hylla ✔️💪🏻

2016-01-13 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0