Mer inredning.

Egentligen var min plan att åka ut till Gnesta igår, men vi var tvugna att ställa in det då bebisarna var tvugna att åka på läkarbesök.
Istället blev det en sväng till returen, Hedlandet och Mio.
Har letat ihjäl mig efter en kökslampa i koppar men inte hittat någon som fallit mig helt i smaken men så igår, hängde den där på Hedlandet!
Jag var även förbi Mio och hämtade ut en stor mörkgrå ryamatta för ett presentkort Chris fick i julklapp, har letat på många ställen efter den perfekta mattan och visst är dem lite dyrare på Mio men man får ju också mer för pengarna! Tror den kommer göra sig superbra ihop med den ljusgrå soffan och svarta lampan jag visade i ett tidigare inlägg.
På tal om lampor har jag inte varit helt säker på hur jag ska placera ut de lampor jag har idag men tror jag kommit fram till det nu vilket resulterade i att jag precis klickade hem en lampa till sovrummet!



Om två veckor på lördag går flyttlasset, kan inte förstå hur tiden gått så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0