Nya utmaningar väntar.

Igår hade jag utvärderingsmöte tillsammans med min nuvarande chef. Som alltid på sådana möten pratade vi om min personliga utveckling, vad dem kan tänka på etc.
Han hade ingenting negativt att säga om min tid som arbetsledare hos dem, förutom att jag förstås har massor kvar att lära!
Han sa även att jag alltid är välkommen tillbaka om någonting skulle hända, och det var tydligen något han inte sa till många så självklart tar jag åt mig!

Det är med blandade känslor jag väljer att byta butik, för min personliga vinning är det helt rätt och jag ångrar mig absolut inte men självklart är det som alltid trist att säga hej då till många man blivit nära.
Jag ser fram emot att få jämföra mitt nuvarande jobb med mitt nya, det ska bli super spännande!
Pricken över i:et är att jag får jobba samma helger som min karl då vi idag jobbar olika!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0