Torsdag, fredag & lördag.

Har visst lysigt med min frånvaro här, har inte ens tänkt på det!

Nyåret firades in med pojkvän och fina vänner, god mat och champagne på tolvslaget till raketerna.
Igår var vi bara hemma, vi gjorde hemmagjord pizza och myste i soffan hela dagen.

Idag var jag och Sandra först till Mio, jag beställde en ny soffa. En Chicago med cosy corner och schäslong på höger sida, tror det kommer bli väldigt bra!
Därefter åkte jag ut till Gnesta och där har jag varit hela dagen med Ida Linn och barnen förstås. Vi tog en promenad på över tre timmar, handlade med oss mat och gick hem till Linn.
Nu är jag hemma och har städat lite inför imorgon då de nya ägarna till min lägenhet ska komma och mäta lite osv.


Här är några av de saker jag shoppat till huset, tvålpumpen är beställd, likadan fast lägre. Tror dem kommer göra sig bra i nya köket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0