Bra shopping och hallen är utfylld.

Det här blev en bra dag.
Klockan tio hämtade jag Linn och Selma och vi begav oss iväg till Fabriken som ligger i Sparreholm, ungefär 30 minuter från Gnesta. Det går att jämföra med Hedlandets utbud fast det här stället hade mer bra kläder och Hedlandet mer bra inredning.
Jag kom hem med två vindjackor i olika färger och två blusar, kan lägga upp bilder på dem imorgon.
När jag kom hem stekte jag pannkakor, karln var hemma idag med på grund av förkylning. 
Lite senare fick jag ett sms från DHL om att mina motiv hade kommit från Desenio så då åkte jag och hämtade dem.
Nu har vi precis ätit fisksoppa till middag och har Harry Potter maraton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0